Sun. Jun 16th, 2024
بی آئی ایس پی بچت سکیم میں ان لائن رجسٹریشن کروائیں

بی آئی ایس پی بچت سکیم

حکومت پاکستان نے بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے ذریعے بی آئی ایس پی بچت سکیم کا آغاز کیا ہے۔ اپ اس پروگرام میں رجسٹرڈ ہو کر 40 پرسنٹ اضافی رقم حاصل کر سکتے ہیں. اس پروگرام کے ذریعے حکومت پاکستان غریب لوگوں کی مدد کر رہی ہے۔

اس پروگرام میں غریب لوگ اپنے بچت اکاؤنٹ میں 500 سے 1000 تک کی رقم جمع کراتے ہیں۔ اور دو سال بعد ان کی رقم 40 فیصد اضافے کے ساتھ واپس کردی جاتی ہے۔ اگر آپ بھی اس پروگرام میں رجسٹر ہونا چاہتے ہیں۔ آن لائن رجسٹریشن بینظیر انکم سپورٹ پروگرام.

لہذا آپ کو اپنی درخواست کو نیچے دیے گئے پورٹل میں چیک کرنا ہوگا۔ اس کے بعد ہی آپ اس پروگرام میں اپنا بینظیر انکم سپورٹ پروگرام چیک اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔ ہم آپ کو اس مضمون میں بچت اکاؤنٹ بنانے کا مکمل طریقہ فراہم کریں گے۔ اس کے ذریعے آپ بچت اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔

بچت سکیم ان لوگوں کے لیے شروع کی گئی ہے جو مزدور ہیں. اس پروگرام میں صرف مزدور افراد ہی رجسٹرڈ ہو سکتے ہیں . اور اپنے خاندان کے کفالت کے لیے امدادی رقم حاصل کر سکتے ہیں. اگر اپ بچت سکیم میں رجسٹرڈ ہو جاتے ہیں تو اپ کو اپ کی اصل رقم کے علاوہ 40 پرسنٹ اضافے رقم بھی فراہم کی جاتی ہے. اس لیے اپ کو چاہیے کہ اپ اپنی رجسٹریشن جلدی سے کروا لیں.

بی آئی ایس پی بچت سکیم آن لائن رجسٹریشن 

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام بچت اسکیم کے لیے درخواستیں قبول کر رہا ہے۔ یہ پروگرام اس وقت اسلام آباد، مظفرآباد، نیلم، پشاور، لکی مروت، کوئٹہ، کالا سیف اللہ، لاہور، ملتان، کراچی، سکھر، گلگت اور استوار میں شروع کیا جا رہا ہے۔

درخواست جمع کرانے کے لیے اپنی معلومات درج کریں۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ بینظیر کارڈ بنانے کا طریقہ کے تحت درخواست جمع کرانے کی کوئی فیس نہیں ہے۔ اگر کوئی آپ سے اس پروگرام کے لیے درخواست کی فیس جمع کرانے کو کہے۔ لہذا آپ کو حکومت پاکستان کے ہیلپ لائن نمبر پر رابطہ کرنا ہوگا اور اپنی شکایات درج کرنی ہوں گی۔

Also Read: BISP Bachat Scheme Online Application Was Started

بی آئی ایس پی بچت پورٹل

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت شروع کی گئی بچت اسکیم کے لیے درخواست دے سکتی ہیں۔

درخواست دینے کے لیے، آپ کو پہلے پورٹل میں اپنا قومی شناختی کارڈ نمبر درج کرنا ہوگا۔

قومی شناختی کارڈ نمبر داخل کرنے کے بعد کنفرم بٹن پر کلک کریں۔

اس کے بعد، آپ کو جلد ہی ایک تصدیقی پیغام موصول ہوگا۔

اور آپ کو اسکرین پر بتایا جائے گا۔

آپ کا ضلع اس پروگرام میں شامل ہے یا نہیں۔

اگر آپ کا ضلع پروگرام میں شامل ہے، تو آپ کو اپنی رجسٹریشن کے بارے میں مطلع کیا جائے گا۔

چاہے آپ اس پروگرام میں رجسٹرڈ ہیں یا نہیں۔

اگر آپ کو بتایا جاتا ہے کہ آپ کا شناختی کارڈ ریکارڈ میں موجود نہیں ہے، تو براہ کرم سروے کے لیے رجسٹر کرنے کے لیے اپنے قریبی بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے طلبہ کے رجسٹریشن سینٹر پر جائیں۔

وہاں سے آپ اس پروگرام میں اپنی رجسٹریشن کروا سکتے ہیں۔

BISP 8171 بچت

Now every family will be assisted by the BISP Bachat Bhi Scheme program. So check your eligibility criteria as soon as possible using code 8171. In the next few days, you can be updated regarding the new program. So open your bank account as soon as possible. Your donation can also be transferred to your bank account by BISP. For more details, you can read our article in detail. If you guys are worried about how to make your registration and bank account, then you have to keep your CNSC number and mobile phone too. You will be registered and eligible for this program based on your mobile phone and CNIC number.

بے نظیر نشو نما پروگرام آن لائن رجسٹریشن کا نیا طریقہ

اہم ہدایات

اسکیم میں حصہ لینے کے لیے آپ کو بینک میں بچت اکاؤنٹ کھولنا ہوگا۔

اس اسکیم میں حصہ لینے والے لوگ ہر ماہ 500 سے 1000 روپے اپنے بینک اکاؤنٹ میں جمع کریں گے۔

صارفین کو بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام سے اپنی بچت کا 40 فیصد اضافی ملے گا۔

اسکیم کی مدت دو سال ہے جس کے اختتام پر آپ اپنی پوری رقم نکال سکیں گے۔

آپ اس دو سال کی مدت کے دوران اپنا پرنسپل واپس نہیں لے سکتے۔ جبکہ BISP کی طرف سے دیا گیا حصہ اور بینک کی طرف سے دیا گیا منافع واپس لیا جا سکے گا۔

آپ کسی بھی وقت اسکیم سے دستبردار ہوسکتے ہیں لیکن اسکیم کے اختتام تک دوبارہ شامل ہونا ممکن نہیں ہوگا۔

اہلیت کا معیار

حکومت پاکستان نے اس پروگرام میں رجسٹریشن کے لیے اہلیت کا معیار مقرر کیا ہے۔ اہلیت کے اس معیار کو پورا کرنے کے بعد ہی آپ اس پروگرام میں رجسٹر ہو سکتے ہیں۔

یہ اسکیم 0 اور 40 کے درمیان پی ایم ٹی اسکور والے لوگوں کے لیے ہے۔

پہلے مرحلے کے لیے منتخب کیے گئے اضلاع میں اسلام آباد، مظفرآباد، نیلم، پشاور، لکی، مروت، کوئٹہ، کلاس، سیف اللہ، کراچی، سکھر، لاہور، ملتان، گلگت اور استوار شامل ہیں۔

آپ کو اپنی اہلیت کی جانچ کرنے اور اپنی درخواست جمع کرانے کے لیے اوپر دیا گیا ہے۔

پورٹل کو پُر کرنا ہے۔

آپ اس پورٹل کو پُر کر کے درخواست دے سکتے ہیں اور اہل ہو سکتے ہیں۔

اگر آپ اہلیت کے معیار پر پورا اترتے ہیں، تو آپ آسانی سے اس پروگرام میں رجسٹر ہو جائیں گے۔

اہلیت کے ان معیارات کو پورا کرنے کے بعد آپ آسانی سے اس پروگرام میں رجسٹر ہو سکتے ہیں۔

صحت کارڈ چیک کرنے کا طریقہ | رجسٹریشن, اہلیت چیک کا طریقہ کرنے

بی آئی ایس پی بچت اسکیم رجسٹریشن کا عمل

حکومت پاکستان نے BISP بچت سکیم میں رجسٹریشن کا عمل جاری کر دیا ہے۔ حکومت پاکستان اس پروگرام میں غریب لوگوں کو رجسٹر کر رہی ہے۔ اس پروگرام میں رجسٹریشن کے لیے آپ کو پہلے اپلائی کرنا ہوگا۔ آپ اس پروگرام میں درخواست دینے کے بعد ہی رجسٹریشن کے لیے اہل ہو سکتے ہیں۔

حکومت پاکستان نے رجسٹریشن کے لیے درخواست دینے کے لیے ایک پورٹل متعارف کرایا ہے۔ آپ کو اس پورٹل پر اپنا قومی شناختی کارڈ نمبر درج کرنا ہوگا۔ اور تصدیق کے بٹن پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ کو بتایا جائے گا۔ چاہے آپ اس پروگرام میں رجسٹرڈ ہیں یا نہیں۔

اگر آپ کو رجسٹریشن میں کسی قسم کی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو آپ کو حکومت پاکستان کے ہیلپ لائن نمبر پر رابطہ کرنا ہوگا۔ اور اپنی شکایات درج کروائیں۔ بی ائی ایس پی بچت پورٹل کو حکومت پاکستان نے غریب عوام کے لیے شروع کیا ہے.

اس کے ذریعے وہ اپنی اہلیت کی جانچ پڑتال کر سکتے ہیں. اپ اس پروگرام میں اپنی رجسٹریشن اسانی سے کروا سکتے ہیں. اگر اپ اس پروگرام میں رجسٹرڈ ہوتے ہیں تو اپ کو 40 فیصد ایکسٹرا اماؤنٹ فراہم کی جاتی ہے. تاکہ اپ اپنی اور اپنے غریب بچوں کی کفالت کر سکیں.

احساس پروگرام 8171 پیسے چیک کرنے کا طریقہ

رابطے کی معلومات

معلوماتتفصیلات
ٹیلی فون نمبر0800-26477,051-9246326
پتہبے نظیر انکم سپورٹ سکیم، بلاک ایف,پاک سیکرٹریٹ، اسلام آباد
سرکاری ویب سائٹbisp.gov.pk

By M Khan

Discover more from BISP 8171 Program

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading